26 Mayıs 2009 Salı

kurumsal kimlik

Kurumsal kimlik parçalarında telefon numaraları görünmüyor. Parçalar, muhattabını e-posta üzerinden, yazın diliyle iletişim kurulmaya davet ediyor.
Logo konumu ve büyüklüğü alanara göre değişken; logotype ve mail adresinin alandaki konumu, logo ile olan işikileri ve okuma yönlerinde de değişkenlikler var. Bu durum elimize aldığımız kurumsal kimlik elemanını evirip çevirmemizi sağlayarak onunla kurduğumuz ilişkiye küçük bir açılım getirmeye çalışıyor.

Kartvizitlerin arkasında bazı okuma önerileri var. Kartta adı yazan kişiyi tanımlayan, ona işaret eden yazar ve kitap isimleri.
Zarfların üzerinde de Sebest'in seçtiği alıntılar veriliyor. Alıntılar yer aldığı parçalara göre değişkenlik gösterebilir ve zaman zaman da yenilenebilir tabii. Hatta e-posta imzalarında da bu gibi alıntılara yer versek hiç fena olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder